Friday, December 24, 2010

Kembali Memblog...

Hahaha ni adelah blog official ku.. MohdQayyumAshraf MohdShukor.. emmm dipendekkan cite,, aku ni kurang berminatlah bermain2 taip ni..ahask~ macam dk skema yg wt krgn spm jer.. tp pikir2 balik..ohhh ramai yg skrg dah jinak2 main blog wlwpn aku sendiri malas nak menaip..lepastu kebanyakkan luahan hati banyak diterbitkan disini dan sng ckp cm diari la ahaha.. tapi xpela... dgn adenya blog yang telah bersarang tikus tebuan dan langau ni..maka aku mengagahkan diri dgn segala kudrat tenaga luaran dan dalaman ku utk kembali menulis... sebenarnya banyak yang berlaku dalam aktivit harian ku..kadang2 aku sendiri ley lupe segala peristiwa manis dan pahit..ughh sungguh banyak pglmn dan bende bes2 dah aku trlps..nak2 dh 2tahun aku xtulis blog ni ahaks~ tapi xpela.... yang dah berlalu..biarkan berlalu..pandang ke depan..jangan masuk ikut belakang k ngeh3~.. Selamat Membaca dan Bersahabat di blog ku :D

1 comment:

  1. qyym.. selamat berblog.. tapi.. jgn create isu2 yg 'goBlog' ok.. haha.. =D

    ReplyDelete